S1, A3: Tänk om flygplan inte kunde flyga, eller i alla fall inte landa? Tänk om lastbilar inte kunde transportera mat? Det är ingen dålig science fiction-historia. Utan gummi skulle ekonomin som vill känner den upphöra att finnas till. Kal Penn följer gummit i spåren... från träd till bildäck till toppen av sin p... penna... och avslöjar en blind fläck i marknadsekonomin som är en fara för oss alla.