Last Week Tonight with John Oliver
John Oliver tar en titt på nyheter, politik och aktuella händelser under veckan som har gått med sitt egensinniga perspektiv och ger sin distinkta röst åt olika sociala, politiska och existentiella frågor som rör USA och världen.