Den enorma och obegripliga världsekonomin DÖDS-AVSNITTET
S1, A6: Döden är slutet - och en riktig vinstmakare! Kal Penn går på djupet i dödsekonomin för att ta reda på vad ett liv är värt. Yrkesmördare och domare, begravningsentreprenörer och fotbollsfans hjälper Kal att lägga sina brännande frågor till vila: Vad bör jag spendera på kistan? Hur mycket sex ska jag ha för maximal avkastning när jag dör? Och var kan jag få en god taco i livet efter detta?