PENNINGTVÄTT - EN HANDLEDNING
S1, A1: Hur förvandlar man en resväska full med smutsiga pengar till rena pengar som man kan handla för? För att få veta det reser Kal runt i hela världen med en miljon dollar. Kal träffar före detta poliser och före detta kriminella och får enkla steg-för-steg-instruktioner om hur man får tillgång till ett världsomspännande system för penningtvätt.