S3, A1: Jules blir arg när Grayson kallar henne förutsägbar. Ellie fruktar att lille Stan håller på att bli ett djävulsbarn, eller ännu värre, bli som Laurie. Travis gillar sitt nya boende utanför campus, tills Bobby vill att han ska ta hand om hunden.