Celeb Ex In The City Aisleyne Horgan-Wallace and Charlie King
S1, A6: Singelkändisar letar kärleken, men den här förstadejten liknar inget annat. Kommer Charlie King att svettas när ett ex kraschar hans dejt med fitnessinstruktören Liam? Och Aisleyne Horgan-Wallace blir ställd av ett bekant ansikte.