Celeb Ex In The City
Liam Gatsby and Megan Barton-Hanson
Singelkändisar söker kärleken men det här är en första dejt som inte liknar nåt annat! Megan Barton Hanson går på dejt med Amber, men kommer ett ansikte från det förflutna sätta p för romansen? Och Liam Gatsby får svettas på sin blinddejt.
Singelkändisar söker kärleken men det här är en första dejt som inte liknar nåt annat! Malique Thompson-Dwyer och hans dejt kommer bra överens men ett ex kommer förbi för att röra om i grytan. Och Jess Gales dejt blir pressad av hennes välkända ex.
Singelkändisar söker kärleken, men den här första dejten liknar ingenting annat! Kommer Calum Bests dejt med nuvarande Ms Great Britain gå åt skogen när hans ex dyker upp? Och Gothy Kendolls dejt blir knepig på grund av hennes ex.
Singelkändisar letar kärleken, men den här förstadejten liknar inget annat. Amelle Berrabah, tidigare i Sugababes, får sin dejt kraschad av ett ex. Och kommer Jon Clarke att vilja fly hem till Essex när hans dejt blir avbruten?
Singelkändisar letar kärleken, men den här förstadejten liknar inget annat. Kommer Charlie King att svettas när ett ex kraschar hans dejt med fitnessinstruktören Liam? Och Aisleyne Horgan-Wallace blir ställd av ett bekant ansikte.