Ex On The Beach
Åtta singlar försöker att finna kärleken, men deras drömsemester slås alltmer i bitar. Vicky fortsätter att flörta med Ross och Marcos ex Frankie upptäcker att hon har en rival. Ash och Chloe får en otrevlig överraskning när nästa ex dyker upp.
Det fjärde exet anländer för att ställa till det för våra singlar. Ross känner av Chloes vrede när han och Vicky kommer varandra nära, det kör ihop sig mellan Taitha och Ash och exploderar mellan Marco och Frankie på grund av Emily.
Det femte exet anländer på stranden för att överraska Vicky och Ross. Det blir bara värre för Talitha och ett chockartat uttåg leder till panik. Vems ex blir det härnäst?
Ash får en chock när sjätte exet anländer på stranden. Emily och Liam går på en helvetesdejt, Farah blir kär och Talithas värld vänds upp och ner när en gammal hemlighet kommer upp till ytan och hotar att sabba hennes förhållande med Ash för alltid.
Ross säger till sitt ex Chloe att han vill försöka igen och Jack försöker med Emily. Ashs värld förändras när Joss avslöjar den hemliga kyssen med Talitha och självklart dyker ännu ett ex upp på stranden.