Celebrity Ex on the Beach
Love at First Sight
Åtta kändissinglar träffas i en lyxvilla. Det slår gnistor för Joey, Calum får en överraskning och Lateysha blir förtjust i en "bad boy". Första kändisexet dyker upp men kommer det att sluta i tårar?
Att träffa Joey och Lorena igen blir för mycket för Ellie. Lateysha får nobben av Michael, men en sexig ny kändis tar henne till sjunde himlen. Calum och Marisa fortsätter flörta.
Joey och Lorena blir ett par, men lyckan hotas av nån. David börjar tveka på Laytesha. Ashley får lite tur, och Michael och Victoria kommer varandra närmare.
Gänget får ett speciellt besök på båtfesten, Georgia inser sitt misstag, och för antingen Itay eller Victoria är det över.