S1, A2: Singelkändisar söker kärleken men detta är en första dejt som saknar motstycke! Michael Griffiths är på dejt med modellen Jordaine men blir det katastrof när hans ex dyker upp? Och hur blir det med aptiten när Amy Harts ex våldgästar hennes dejt?