Ex on the Beach Norge
Lloyd och Rikke lär känna varandra bättre på en date. Ett nytt ex kommer upp ur vattnet, och hen har kopplingar till flera personer i huset.
Jørgen får lära känna Cecilie på en actionfylld date. Daniel pratar med Melina på en romantisk massagedate. Adrian fyller år och det firas med fest.
Helene och Melina ångrar sitt beteende och ber Daniel om ursäkt. Fyra deltagare går på dubbeldejt. Rikke får oväntade känslor för någon.
Rikke blir orolig när Henrik börjar närma sig Inger. Ett nytt ex med taskig attityd dyker upp, och det tas inte väl emot av de andra.