FBOY Island Spain
For Our Sake, Go to Hell
Tjejerna ger armband till killarna de gillar mest vid första anblick och går på dejt med dem. Är alla fboys, eller ser de bara ut att vara det?
Tjejerna tror att alla killar är fboys och litar inte på nån, allra minst sig själva.
Konkurrensen är så tuff att kandidaterna hemfaller åt lögner, skvaller och svek.
Cards on the Table
De tre gudinnorna avslöjar överraskning efter överraskning, varav en knäcker dem.
Tjejerna får veta varför var och en av killarna är med i programmet. Spelet förändras - men det är fortfarande fusk i görningen.