FBOY Island Sverige
Är egentligen någon den de utger sig för att vara? På den stora maskeradfesten hårdnar konkurrensen mellan killarna när något oväntat inträffar.
Tjejerna sätter grabbarna på prov för att se hur bra de har lyssnat. Det blir stor dramatik när tjejerna får reda på vem som är vad - Nice Guy eller Fboy?