S1, A3: Singelkändisar söker kärleken men det här är en första dejt som inte liknar nåt annat! Malique Thompson-Dwyer och hans dejt kommer bra överens men ett ex kommer förbi för att röra om i grytan. Och Jess Gales dejt blir pressad av hennes välkända ex.