Celeb Ex In The City Calum Best and Gothy Kendoll
S1, A4: Singelkändisar söker kärleken, men den här första dejten liknar ingenting annat! Kommer Calum Bests dejt med nuvarande Ms Great Britain gå åt skogen när hans ex dyker upp? Och Gothy Kendolls dejt blir knepig på grund av hennes ex.