Celeb Ex In The City Jon Clarke and Amelle Berrabah
S1, A5: Singelkändisar letar kärleken, men den här förstadejten liknar inget annat. Amelle Berrabah, tidigare i Sugababes, får sin dejt kraschad av ett ex. Och kommer Jon Clarke att vilja fly hem till Essex när hans dejt blir avbruten?