S1, A1: Singelkändisar söker kärleken men det här är en första dejt som inte liknar nåt annat! Megan Barton Hanson går på dejt med Amber, men kommer ett ansikte från det förflutna sätta p för romansen? Och Liam Gatsby får svettas på sin blinddejt.