Alexis Stone II Nip/Tuck
S6, A7: Både Matt och Alexis Stone efterfrågar ovanliga kirurgiska ingrepp av Christian. Erica får veta den fruktansvärda sanningen om sin nya man Renaldo och tar tillbaka sin vårdnadsansökan.