S1, A1: Forskare undersöker mikrober de hittar i Yellowstone National Parks varma källor för att förstå den biologiska miljö som krävs för liv vid höga temperaturer. Dessa mikrober blir modeller för att förstå den biologiska miljö som krävs för liv vid höga temperaturer.