S3, A12: Eve har stolt lagt upp en av Mikes politiskt laddade bloggar på sin Facebook-sida, men ignorerar eleverna på skolan när de börjar ifrågasätta hennes åsikter. Vanessa är orolig för att Eve kommer att bli utstött, men Mike tycker att det stärker ens karaktär att stå upp för vad man tycker.