All Due Respect
S3, A2: Omar fortsätter sina djärva slag mot Barksdales gömställen trots att de nu står under skyddas. Bodie testas mot Marlo, en våldsam ung langare med lukrativa hörn i närheten av det numer rivna Franklin Terrace.