All For One
S4, A7: En populär lärare dödas i en klart avsiktlig smitningsolycka. Kåren jobbar på fallet. Jane oroar sig över att kommissarie Martinez (AMAURY NOLASCO) verkar favorisera sin egen narkotikaenhet.