S2, A17: Roxys mamma återvänder med en ny man. Joan och Roland har svårt att lämna sin unga dotter för en dejtkväll, men blir slutligen övertalade att låta Claudia Joy och Michael sitta barnvakt en kväll. Claudia Joy och Michael står inför sina egna föräldraproblem när de lär sig hur tagna Emmalin och Logan är med varandra. Pamela hjälper Roxy i baren för att distrahera sig från Chases frånvaro.