Beauty and the Beast All In
S1, A3: Den bosniska immigranten Iris anhålls för mordet på en domare som deporterade hennes bror, men Vincent insisterar på att hon är oskyldig. Eftersom Cat litar på hans instinkter jobbar hon bakom kulisserna för att avslöja sanningen.