Beauty and the Beast
Den bosniska immigranten Iris anhålls för mordet på en domare som deporterade hennes bror, men Vincent insisterar på att hon är oskyldig. Eftersom Cat litar på hans instinkter jobbar hon bakom kulisserna för att avslöja sanningen.
Cat får reda på sanningen bakom Vincents minnesluckor och tror att han kan vara inblandad i det brutala mordet på en student från ett lokalt universitet.