Scarpetta
Baserad på Patricia Cornwells bästsäljande böcker, följer den här fängslande thrillerserien dr Kay Scarpetta (Nicole Kidman), som med sin kriminaltekniska skicklighet jagar seriemördare med hjälp av kriminalinspektör Pete Marino (Bobby Cannavale) och FBI-agenten Benton Wesley (Simon Baker). Allt kompliceras av relationen till hennes syster (Jamie Lee Curtis) och systerdotter (Ariana DeBose).