Cross
Cross är en pulshöjande kriminalthriller som följer utredningarna och familjelivet hos den briljante rättspsykologen och detektiven Alex Cross.
Med Cross hack i häl sätter Ed Ramsey upp en ny plats för att utföra sina mord, medan familjen Cross fortsätter att plågas av en mystisk person som har kopplingar till Deirdre Nolan.
Cross och Elle äter middag hemma hos Ed Ramsey under hans årliga födelsedagsfest. Men kvällens händelser tar en mörk vändning när Cross inser att Ramseys nästa offer finns i huset.