Dexter: Resurrection
Dexter vaknar upp ur koma och reser till New York för att gottgöra sin son Harrison, men när Miami Metros Angel Batista dyker upp med frågor, tvingas båda att konfrontera sitt förflutna för att ta sig därifrån.