Dexter: New Blood
Före detta mördaren Dexter Morgan är försvunnen, antagen som död, och lever att mordfritt liv med en ny identitet i en småstad, när hans son dyker upp. Dexter upptäcker snart att hans "mörka passagerare" ännu lever och att han har farliga grannar.