Mr. Mercedes
Amerikansk thrillerserie med Brendan Gleeson, baserad på en bästsäljande boktrilogi av skräckmästaren Stephen King. Handlingen kretsar kring den pensionerade mordutredaren Bill Hodges som gäckas av en galen seriemördare.