Hannibal
Will Graham är FBI:s mest talangfulla profilerare. Han kan som ingen annan sätta sig in i seriemördarnas tankegångar. Men den speciella talangen är inte lätt att hålla i schack. Och därför får Will hjälp av en av landets ledande psykologer - en charmerande och sofistikerad gentleman vid namn Hannibal Lecter...