Allen
S1, A2: Samtidigt som spänningarna växer i fängelset, gräver Veronica i Lincolns rättsfall. Michael försöker få tag i ett läkemedel som kommer att hjälpa honom testa positivt för diabetes, som är en betydande del i hans flyktplan.