Weeds Allt om min mamma
S5, A13: Nancy upptäcker vad som har hänt med Esteban och måste vidta åtgärder för att skydda sig själv. Under tiden ändrar Andy sitt liv drastiskt medan Dean, Doug och Celia blir vänner igen.