S1, A4: Gästerna Karen Fukuhara (Kimiko) och fler ansluter sig till Aisha Tyler för att med fullt ös diskutera val-avsnitt 3 i säsong 2 av "The Boys" och de tragiska resultaten av konfrontationen mellan The Boys och The Seven.