Prime Rewind: Inside The Boys
Allt om “Över kullen med tusen mäns svärd"
Gästerna Karen Fukuhara (Kimiko) och fler ansluter sig till Aisha Tyler för att med fullt ös diskutera val-avsnitt 3 i säsong 2 av "The Boys" och de tragiska resultaten av konfrontationen mellan The Boys och The Seven.
Gästerna Erin Moriarty (Starlight), Jessie T. Usher (A-Train), Nathan Mitchell (Black Noir) och fler ansluter sig till Aisha Tyler för att diskutera himmelsex, paella och andra favorithändelser i avsnitt 5 i säsong 2 av "The Boys."