One Perfect Shot
Patty Jenkins
Filmskaparen Patty Jenkins går igenom sin mångåriga resa mot att göra verklighet av 2017 års Wonder Woman.
Jon M. Chu redogör för sin resa med att regissera den Golden Globe-nominerade Crazy Rich Asians och att iscensätta filmens påkostade bröllopssekvens.
Regissören Malcolm D. Lee delar med sig av insikter från sin hyllade karriär, från att ha jobbat med sin kusin Spike Lee till premiären för hans omedelbara komediklassiker Girls Trip.