Allt om “Vi måste gå nu"
S1, A6: Gästerna Erin Moriarty (Starlight), Jessie T. Usher (A-Train), Nathan Mitchell (Black Noir) och fler ansluter sig till Aisha Tyler för att diskutera himmelsex, paella och andra favorithändelser i avsnitt 5 i säsong 2 av "The Boys."