S1, A1: Tara Khanna och Karan Mehra har fått det största bröllopet i Delhi. Angad Roshan, arvtagare till Roshan Cycles-imperiet ska gifta sig med Aliya Saxena, en journalist. För Roshan-familjen är det något som inte stämmer. Tara och Karan måste utreda vem Aliya verkligen är, annars kan bröllopet bli inställt. Inget bättre sätt att starta bröllopssäsongen på.