Alias Almost thirty years
S1, A22: I Los Angeles får Sydney ett fruktansvärt mobilsamtal från Sark där hon får veta att de håller Will som gisslan i Taipei och att han bara kommer att släppas om Sydney kan leverera Rambaldidokumenten och ampullen. Jack gör en överenskommelse med Mr Sark, och Alliansen beseglar Emily Sloanes öde. Sydney hamnar öga mot öga med "The Man".