Alone Together
S4, A2: I efterdyningarna av dammbrottet orsakar massiva lerskred kaos i hela Los Angeles. Medan Athena kämpar för att rädda sig själv och en kvinna med torgskräck efter att hennes hus kollapsat, skyndar sig Bobby, Hen och Eddie för att rädda vandrare som hotas av att Hollywood-skylten faller. Samtidigt måste Buck och Chimney rädda en grupp gravida kvinnor som är instängda i hus under ytan.