Station 19 Always Ready
S2, A15: Efter en dödlig brand i ett kaffefabrik befinner sig medlemmarna på Station 19 i högsta beredskap när en av deras medarbetare landar på Grey Sloan och lämnar framtiden oviss inför en livshotande situation.