The Twisted Tale of Amanda Knox Amanda
S1, A1: Den amerikanska universitetsstudenten Amanda Knox pluggar i Italien. Morgonen innan en romantisk resa med sin nya pojkvän Raffaele Sollecito tar allt en mörk vändning.