Illusions Ambiguous Images
S2, A1: Professor Shapiro visar oss hur vissa bilder kan ge upphov till två eller till och med tre lika giltiga tolkningar. Istället för att välja en tolkning tenderar våra hjärnor att växla mellan dem - vilket leder till förvirrande och häpnadsväckande visuella upplevelser.