Amy Shark Live in Sydney
S1, A4: Se Amy Shark från Queensland ge en exklusiv konsert för fans i Sydney, Australien. Vi får förstås höra genombrottshiten Adore, men hon framför även Weekends, Blood Brothers och Drive You Mad från ”Night Thinker”, som nominerades till bästa pop-release på ARIA Awards i hemlandet 2017. Låtarna på EP:n reflekterar över det svårhanterliga gränslandet mellan vänskap och romantik. Det är en imponerande debut från en ny, riktigt intressant singer-songwriter.