Brothers & Sisters An American Family
S2, A2: Kevin, Kitty och Nora gör en lång bilresa för att hämta Justin. Tommy verkar inte finna sig till rätta i att vara pappa. Sanningen kommer fram mellan Sarah och Rebecca.