William Walkers testamente riskerar att splittra familjen. Kitty börjar sitt nya jobb och flyttar in hos sin mamma.
William Walkers affär avslöjas. Familjen förstår att Nora inte är så naiv som det har verkat.
Under en mycket offentlig och pinsam situation avslöjas familjen Walkers mest personliga angelägenheter.