The Gilded Age
Never The New
1882 flyttar Marian in till sina rika fastrar Agnes och Ada, vars nya grannar strävar efter att bli en del av New Yorks societet.
Marian får besök av Tom Raikes, vars juridiska råd Peggy söker. Familjen Russell intar rampljuset på en välgörenhetsbasar.
Face the Music
George ställs inför en överraskande utveckling. Marian träffar mr Raikes trots Agnes invändningar. Ada stöter på en gammal vän. Peggy får en ny möjlighet.