An Ideal Husband
S2, A1: Tre månader har gått och Marisol har en ny kärlek medan Peri anstränger sig för att sära på Spence och Rosie. Valentina är tillbaka från Afrika och Carmen och Alejandro vänjer sig vid sin fejkade relation.