S1, A4: Ahaan anförtror sig till Chitra om sitt förflutna. Ananya kämpar för att hantera de panikslagna gästerna. Mansi kommer till sjukhuset i jakten på en nyhetsstory. Samarth vägrar hjälpa henne. Chitra lyckas diagnostisera Paramjeet precis i grevens tid.