S8, A9: Dre får nyheter om att han har nominerats till en Ad World Award, men måste kanske missa en viktig familjefest om han går dit; Olivia återvänder från Yale för att besöka Junior, som har en hel dag med LA-nöjen planerade för hennes besök.